19 Aralık 2014 Cuma

Peri Kızlı Cupcakeler

Haftanın sonuna gelmiş çook güzel bir duygu haftasonu deyince oğluşla aklımıza gezmeler geliyor daha 2.5 yaşında olmasına rağmen haftasonunun geldiğini o bile anlayabiliyor :) Babamız içinse durum tam tersi haftasonu demek dinlenmek demek ama tabii biz yine ortayolu buluyoruz :))

Bugünkü yazımın konusu sevimli mi sevimli tatlı mı tatlı peri kızlı cupcakeler.. Bu deseni de ilk kez işledim ve çok keyif aldım.



Bu mutfak havlusunu bu kez sevgili Gizem için nam-ı diğer Balköpüğü için yaptım :) Onu takip edenler bilir cupcake desenli objeleri sevdiğini ve tabii ben de biliyordum :) Aslında kendisi farklı bir cupcake deseni istemişti fakat ismi sığdıramayacağım için bu şirin küçük desenleri işledim. Gizemin'in eline ulaşmış dün ve çook beğenmiş,ben de çooook mutlu oldum :))

Çok güzel günlerde kullanmasını diliyorum.








Hepinize sağlıklı,mutlu,huzurlu haftasonu diliyorum..Bir sonraki yazıma kadar Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder