25 Ocak 2015 Pazar

Siparişler için Hobi Alışverişi

Pazar günü yazmayı pek sevmem aslında ama bugün yazmak geldi içimden :)

Elimde birikmiş siparişler ve yetiştirilmesi gereken aciliyetler vardı ben de hemen 2 gün önce internetten sipariş verdim ve kendimi de çarşıya attım :)

İnternetten nerden alışveriş yaptığımı merak ettiniz mi? Goblenci.com... Ben de ilk kez sipariş verdim ve o kadar özenli ve çabuk elime ulaştı ki çok mutlu oldum. Güvenilir ve goblen,kanaviçe,hobi alışverişlerinizi yapabileceğiniz güzel bir site.


Goblenci'den Yumak Dergisinin çok eski bir sayısınıı aldım ama almamın tek bir sebebi vardı içinde çok beğendiğim bir desenin olmasıydı :) Kitaplar, dergiler benim çocuğum gibi her bir yenisinde çocuklar gibi şen oluyorum ve bu dergideki desenleri işlemek için de sabırsızlanıyorum.

Bir diğeri de görüldüğü gibi Pano için kasnak ve farklı dokularda parça kumaşlar aldım. Parça kumaş almamın sebebi de her birinin farklı kullanımlarda duruşunun nasıl olduğunu denemek istememdi.

Veee benim yıllardır aradığım ama Türkiye'de olmadığı için alamadığım ve hep yabancı sitelerde içimi geçirdiğim plastik etamin. Evet plastik etamini bulmuşken farklı şeyler denemenin zamanı gelmiş demektir :) İnternetten aldıklarım bunlardı.


Rengarenk ipler vee Süet kumaşlar.. Bunlar da çarşıya indiğimde aldıklarımdı. Süet kumaşlarla bir  ayakkabı çantası siparişim var acelesi olmayan. İyi ki de acelesi yok, yoksa ne yapardım :))

Benim geçtiğimiz 3 günkü alışverişim bunlardı. Malzemelerin bitmiş son hallerini elbetteki burada yayınlıyor olacağım. 

SETRMS çekilişine katılmayı unutmayın tık tık
MUTLU PAZARLAR....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder