23 Şubat 2015 Pazartesi

Bir Dilim Kek (mutfak havlusu)

mutlu haftalar diliyorum...

Daha önce de bahsettiğim gibi yaptığım işlerde yeni desenlerle çalışmak bana oldukça keyif veriyor. Bugün yine bir mutfak havlusunda pasta çalışması yaptım ancak bu sefer cupcake değil de bir yaşpasta :))

Sevgili Nevin Hanım'ın bembeyaz mutfağını süsleyeceğinden hiç şüphem yok :) İyi ve Sağlıklı günlerde kullanmasını diliyorum.

Bol bol her kareden resim aldım çünkü ben de çook sevdim :)








Sizce nasıl olmuş :) Bana ulaşmak isterseniz Hemen sağ üstteki mail adresimden,Facebooktan ya da instagramdan mesaj yolu ile ilgili tüm soru ve isteklerinize cevap bulabilirsiniz..

sevgiyle kalın..

4 yorum:

  1. Havlunun işlemesine bayıldım, baskı gibi muntazam görünüyor, ellerinize sağlık.
    Blogunuzu etkinlik kapsamında görüp geldim, iyi ki de gelmişim. GFC den sizi takibe aldım, ben de beklerim. Bakalım benim işlerimi beğenecek misiniz :)
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz ne mutlu bana :) bu güzel sözleriniz beni çok mutlu etti :)) tabii blogunuza gelirim,

      Sil
  2. Ne tatlı olmuş, kullanmaya kıyamaz insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oldu:) teşekkürler yazdan kalan :))

      Sil