24 Ağustos 2015 Pazartesi

'Nerelerdesin?' sorusuna 'Butik Açtım' cevabı

Herkese kocamannnnn bir günaydın..
Malumunuz farkedenler etmiş,ben uzun süredir buralarda pek bi aktif değildim. Bunun sebebini bazı yazılarımda yaz aylarına bağlamış olsam da son zamanlardaki asıl sebebim başka idi.



Yaz ayları malumunuz her işte olduğu gibi bloggerlar için de bi durulma bi gevşeme ve dinlenme zamanı oluyor sanırım. Bu yüzden kışı özlüyorum aslında. Kışın ana sayfama düşen yazıları okumaya zaman yetmiyor,yani öyle çok paylaşım oluyor sizin anlayacağınız.

Ben de bu yaz oldukça dinlendim tatil yaptım diyebilirim fakat son zamanlardaki yoğunluğumun sebebi aslında hep yapmak istediğim ama bir türlü nasip olmayan bir şeydi.
Evet Butik Açtım...


Yaklaşık on gündür falan faaliyetteyiz ama umarım her şey güzel gider.. Allah utandırmasın deyip,beni merak edenlere de buradan selam olsun :)

Tabii ki buraları ve siparişlerimi asla bırakmayacağım :)

sevgiyle kalın...

16 yorum:

  1. Vay hadi hayırlı olsun çok mutlu oldum canım bereketli müşteriler nasip etsin Rabbim darısı başıma. Bu arada afiş,broşür, kartvizit davetiye tarzı ihtiyaçların olursa ben yardımcı olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benim,çok sağol ben de her zaman beklerim :))

      Sil
  2. hayirli ugurlu olsun allah bol kazanclar versin ..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benim,cümlemize..çok teşekkürler :)

      Sil
  3. hayırlı uğurlu olsun çok sevindim bol müşteriler :)

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun..Bol müşterilerin olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım,amin inşallah :)

      Sil
  5. hayrlı olsun =)
    bol müşterin hayrlı işlerin olsun inşaAllah =)

    YanıtlaSil
  6. ooooo ooo hayırlı uğurlu olsun Rabbim bol bereketli kazançlar versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim naciye hanımcım :) çok sağolun,amin..

      Sil