5 Kasım 2015 Perşembe

ALIŞVERİŞ | English Home ve Madame Coco'dan Payıma Düşenler

Mutlu sabahlar :)

Geçtiğimiz hafta sonu bir kaç parça bir şeyler bakayım diye girdiğim mağazalardan elim kolum dolu çıktım istisnasız her mağazadan hatta öyle ki aman şu da eksik kaldı dediklerimi de hafta içi tamamladım :))

Bu yazımda da evim için aldığım biraz da yılbaşı hazırlığı niteliğindeki alışverişimden payıma düşenleri göstereyim istedim. 

Bunlar toplu görünümü ve hepsini tek tek paylaşacağım. Bu arada English Home yavaş yavaş yılbaşı ürünlerine girmeye başlamış ben de yeni gelen bu ürünleri çook sevdim.






kutusunun içinde iki adetti ve bende altıya tamamladım. kutunun üzerindeki desen servis tabağına aynı şekilde işlenmişti kutuları zaten tam değerlendirmelik :) sanırım bunun fiyatı 25 tl idi.


Aynı desende bardağı,kaşığı ve bardak altlığı olan bu kupaya bittim nedense bir tane almışım bundan ve bir tane daha almak için tekrar yolum düşecek sanırım :) bu da 20 tl olması lazım.



Bu ikili çerezliğe bittim! Yılbaşının vazgeçilmezi değil midir kuruyemiş? :))



Ve işlediğim kanaviçeleri koyabilmek için bir çerçeve aldım maalesef bu tekti ikili almak istemiştim aslında :(  Bu arada satış görevlileri çerçevelerde indirim yok deseler de bu çerçeve 30 tl iken yarı fiyatına almış bulunmaktayım :)


Peçeteler Madame Coco'dan çok sevdim desenleri 2.5 tl olması lazım bunların tanesi


Ve bu mini sunum tepsisini de oldukça indirimli aldım. indirimli hali 17 iken kasada 11 tl ödemek güzeldi :)


Son olarak da Carrefoursa'dan aldığım bu kokulu mumlar..
Hem kokularına hem de üzerindeki tarçın ve ahşap süslemelere bayıldım.
sanırım bunlarda 10 tl gibi bir fiyattı


Kendimi bu alışverişle mutlu etmiş oldum. Allah Mutlu günlerde kullanmayı nasip eder inşallah. Bu arada English Home'da porselen ürünlerde %50 indirim hala daha devam ediyor. Ne kadar sürer diye sordum fakat belli bir süresi yokmuş. İhtiyaçlarınız varsa kaçırmayın derim :)


Mutlu Günler..

22 yorum:

  1. hepsi birbirinden harika güle güle kullanınnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim meltem hanımcım :) amin

      Sil
  2. Çok güzel şeyler bunlar bayıldım canım iyi günlerde kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim fatoşum daha güzelleri senin olur inşallah :)

      Sil
  3. Çok güzel hepsi, ben olsam aynılarını sepete atardım diyorum^^

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel şeyler almışsınız gerçekten. Güle güle kullanın. Ben kutu hastasıyım. İçinde tabak ya da kupa çıkmasa bile ben o kutuları boş olarak da alırdım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim şule hanımcım :) kesinlikle ben de bir kutu hastasıyım zaten sanki en çok da onlar beni sevindirdi :))) hatta öyle ki eşim çöpçüsün sen der bana :)) bütün kutuları değerlendirmek için saklarım :))

      Sil
  5. Ayy çok güzeller güle güle kullanın bende peçete falan aldım bugün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ümrancım, ben de okudum senin alışverişini hatta gazetelik çok hoşuma gitti :) sen de iyi günlerde kullan..

      Sil
  6. ceylanlı tabaklara bayılmıştım ama çerezlikleri görmemiştim onlar da pek güzelmiş!:) ay hepsi çok güzeeeel!:) bir ara ben de atiiim kendimi english home'a:)
    güle güle kullanın inş!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :)) at kendini hemen sömürülmeden ,biliyorsun çabuk bitiyorlar.

      Sil
  7. Merhabalar, takipteyim ben de beklerim :) http://makyaja-dair-hersey.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. amiiin inş Güle güle kullann çok zevklii

    YanıtlaSil
  9. Harika seyler almissiniz gule gule kullanin :)

    YanıtlaSil
  10. Bayıldııım özellille geyikli tabak, bardak ve çerezliklere. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) haftasonu baktım diğer parçalarını da alayım diye maalesef kalmamış :( bakalım bu hafta bulabilirsem şanslıyım demektir:)

      Sil