26 Şubat 2016 Cuma

Satıştaki Yeni Havlular

Ayy ben çok heyecanlıyım inanın ki ,Şimdi göreceğiniz havlular öyle şık ve öyle kolay işleniyor ki üzerine modeller, ben hayran kaldım. Hatta öyle ki daha önce neden bu havlularla çalışmamışım dedim geç kaldığıma üzülerek..

Neyse ki artık bu güzelliklere sahibizz :) Bu havluların etaminleri daha kolay işlenebilir, yani count olarak bir tık daha düşük diyebilirim. O sebeple yeni başlayanlar için de son derece uygun.

Üstelik artık renkler küçük havlularda da mevcut. Ebatları şöyle; 50x90 ve 30x50 

Hemen resimlere geçeyim




Bakın bunlarda büyük ebatlı olanları ister saçaklı ister düz,Yine yukarıdaki tüm renkler mevcut 



Bir diğer markanın havlularını da sunuyorum ve renk seçenekleri o kadar çok ki :)


Hemen üstteki renkleri soldan sağa sayıyorum
Pudra,Mint,Pembe,Krem,Mavi,Cappuccino ve beyaz

Bir de bu renklerin dışında dilerseniz Kırmızı ve Siyah Renkleri de mevcut.

Bilgi ve sipariş için bana Facebook,İnstagram hesaplarımdan ulaşabilirsiniz.
Ve tabii seher_uu@hotmail.com adresine mail atabilirsiniz :)

Sevgiyle Kalın..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder