28 Mart 2018 Çarşamba

Anne ve Anne Adayları için Alışveriş Zamanı

Kızlaaaaarr 


Sizlere müthiş  bir alışveriş haberiyle geldim :) Malum bahar tam olarak gelmese de bizlere iyiden iyiden o sıcak gülen yüzünü göstermeye başladı. Havaların ısınmasıyla birlikte insanın içine de dolan bu neşe açıkçası ben de alışveriş heyecanı yaratıyor :) Eminim sizde de öyle.. Kendim için şık ama aynı zamanda rahat gecelik ya da pijama arayışında iken denk geldiğim siteden bahsedeceğim.

Özellikle anne ve anne  adaylarını son derece mutlu edeceğini düşündüğüm aynı zamanda son derece güven veren  bu alışveriş sitesine ben  gerçekten bayıldım. Nereden mi bahsediyorum? Tabii ki Lohusasepeti.com Oldukça zengin içeriğe sahip sitede anne olmaya hazırlanan tüm kadınların aradıkları her şeyi bulabileceklerine inanıyorum. Malum her Anne doğumdan sonra şık olmak ister, işte bu nokta da Uygun fiyatlı  lohusa pijama takımlarına göz atmanızı tavsiye ederim.

Malum benim şu an için lohusalık ya da hamilelik gibi bir dururum olmadığı için ben daha çok pijama takımlarında oyalandım :) hele bir tanesi var ki işte bu benim dedim. Nasıl zarif ve şık anlatamam. Bunu hem günlük kullanımda hem de annenin emzirme döneminde de kullanmak için ideal olduğunu düşünüyorum. 



Hamile anne adaylarını da düşünen lohusasepeti Hamile giyim konusunda da oldukça iddialılar. Ben bir kaç tane gözüme kestirdim onları sizlerle paylaşmak istiyorum. 



Dantelin yumuşaklık ile uyumu.. 

Kadife kıyafetler en bi sevdiklerimden yumuş yumuş uyumanın tadını galiba çok seviyorum :) kışın anne olanlar için idealler bence. Ee peki Yaz anneleri... Elbetteki yaz annelerini de düşünmüşler ve çok tatliş şortlu takımlar var. 

Sanmayın ki sadece pijama ve gecelik var.  Lohusa terliklerinden saç aksesuarlarına,bebek şekerlerinden isimli bebek odası aksesuarlarına kadar aradığınız her şey anne ve bebek için düşünülmüş. Üstelik bunları isme özel işletebiliyorsunuz da.. Ee daha ne olsun.. 

Son olarak bir şeyden bahsetmek istiyorum ki bu biz doğum yapmış kadınları tam da can evinden vuracak eminim. doğum sonrası kalan göbüşleri saklamak için yardımımıza ilk koşan şey korseler oluyor ya işte bir diğer ilgi odağım da bu kategori oldu. 

Günlük hayatımda da en ideal bulduğum korse şeklidir bu. Rahat ve yokmuşçasına.. Peki siz nasıl buldunuz benim seçimlerimi? Ben bir kaç tane seçtim bile :)  Siz de bir göz atın muhakkak ki size göre de bir şeyler bulacaksınız.

Başka alışveriş maceralarında görüşmek üzere.. sevgiyle kalınn






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder