26 Aralık 2014 Cuma

Dekorasyonda Kanaviçe-3

Dekorasyonda kanaviçe adlı yazı dizimin sonuncusunu da yeni yıla girmeden yayınlayayım istedim :) Dekorasyonda kanaviçe-1 ve dekorasyonda kanaviçe-2 yazılarında daha çok yapılabilir ve kullanılabilir aksesuarlarda görmüştük kanaviçeyi şimdiki yazıda ise daha ilginç kullanım alanlarını göstereceğim ve bunları kaç kişi yapar bilemiyorum :) Gelin hepbirlikte inceleyelim



Şahane bir saat.. Tamam kabul ediyorum bu pek ilginç olmadı ama en ilginçleri sona saklıyorum :)
Kendi lambaderlerinizi kendiniz yapabilirsiniz


Sanırım ben bunu eski gözlüklerimden birinde deneyeceğim :)



Bu ayakkabılar tam bir tasarım harikası değil mi sizce de??

Ekmek kesme tahtası ve tabure.. Bu nasıl bir özgünlüktür yarabbimmm







Bu eski ev eşyalarını bu şekilde değerlendiren kimdi hatırlayamıyorum ama eline emeğine sağlık nasıl bir mükemmellikte öyle değil mi??


vee çarpıişinin en kendini aşmış hali bu olsa gerek diye düşünüyorum :) 

Not: Fotoğraflar görsel amaçlı netten alıntıdır.


Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiylee...

4 yorum:

  1. hepsi harika çok güzel iyi paylaşım olmuş ellerinize sağlık yumurta sever olarak tavadaki yumurta çok hoşuma gitti yeni yılda yeni paylaşımlara devam sevgiler...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) inşallah hepimizin yeniyıldaki paylaşımları devam etsin böyle:)

      Sil
  2. Merhaba,

    Kırık Şemsiye'nin blog keşif etkinliği sayesinde buldum bloğunuzu. Ben de beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil