7 Temmuz 2014 Pazartesi

Aşık Mickey ve Minnie

Bugün yine mickey ve minnie mause konuk oluyor yazıma. Blogger arkadaşlarımdan Renkli Yumak blogunun sahibesi sevgili Deniz Hanım bu güzel deseni istedi benden,olurmu olmaz mı derken başladım ve çok da güzel oldu :) Kendisi tam bir Mickey hayranı bunu blogunu gezince anlamak mümkün :)) Henüz eline ulaşmadı ama umarım severek kullanır.

Ayrıca Renkli Yumak blogunu gezmek isterseniz Bit Tık yeter :) Şimdi fotoğraflara geçebiliriz.






Ve tabii ki son olarak bana Facebook ve seher_uu@hotmail.com adreslerinden mesaj atarak ulaşabilirsiniz.
Sevgiler....

16 yorum:

  1. Ayy ay ayy:)) Harika olmuşşşş:) hatta şimdi eşime de gösterdim senle ben diye:)
    Elinize sağlık,çok teşekkür ederim.
    Bu arada işlem tamam;)
    Mikilerle ilgili birşey yapıp bunuda paylaşıcam adınızı vererek daha sonraki yayınlarımda:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah mutluluğunuzu daim etsin Denizcim ( hanım yok artık :)) )
      ayrıca ben sana teşekkür ederim şimdiden :) mutlu günlerde kullanmanızı diliyorum.
      benden de sana kucak dolusu sevgiler...

      Sil
  2. Bu havlular harika olmus :) bayildim bayildim :) Denizcim gule gule kullansin :)
    Ellerinize saglik. Harika yapmissiniz :)
    Siz blogumu izliyormussunuz, bende hemen boyle sirin bir blogu gorunce takibe aldim :)
    Yaptiklarinizin hepsi coook guzel :)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl mutlu oldum anlatamam hoşgeldiniz sinem hanım :)) ve tabii denizcim de güle güle kullanır ve memnun kalır :)

      Sil
  3. Heyy Deniz'in havlusu ne güzelmiş öylee...güzel günlerde kullanır inşallah :)
    Senin de ellerine sağlık Seher,yine süpersin :)

    YanıtlaSil
  4. Hu huu havlum meşhur olmuş:)) Çokk güzel bugün kavuştum,detayları face msj da belirttim Seher'cim;tekrar emeklerine sağlık canım.
    En güzel havlu benim havlu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayrını gör denizcim :)) aldım mesajını,sevdiklerinle kullan hep :)

      Sil
  5. ay bayıldım buna :)))
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com.tr
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim esra hanım :)) ve biliyor musunuz ben siizin blogunuzu yaklaşık olarak 1 senedir severek ve yaptığınız etkinliklere hayran kalarak izliyorum :)) sevgilerimle...

      Sil
  6. Harika ötesi olmuş. Blog Keşfi Etkinliği sayesinde buldum sizi , bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir blog bu böyle, çok güzel çalışmalar keşfettim. Ben de bekliyorum, güzel paylaşımlarda görüşmek dileği ile, sevgiler :))
    http://byhulya.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hülya hanım çok teşekkür ederim,dileklerimiz karşılıklı :) blogunuzu gezmeye başladım :))

      Sil
  8. Çok çok beğendim, ellerinize, emeğinize sağlık.Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil