17 Temmuz 2014 Perşembe

Kalpli HELLO'cuklar

Eveeeeetttt bugün yine Hello Kitty konuk oluyor yazıma. Çok sık yazı hazırlamadığımın farkındayım bunun sebebi de şu aralar ilgilenebileceğim tek hobi sipariş havlular oluyor bundan ötesine ne vaktim kalıyor ne de imkanım. Belki ilerleyen zamanlarda... inşallah çok fazla şey paylaşmak dileğimle.
Neyse gelelim Kittycike. Bugün havlumda farklı bi desen denemesini göstereceğim. Yani ben ilk kez yapıyorum ve Buna talebin artacağını da düşünüyorum.

Sevgili Fulya için yaptık bu güzel havluyu. Yine bir Doğum günü havlusu eminim çok sevecektir. Hemen fotoğraflara geçiyorum...






Ve tabii son olarak bana FACEBOOK ve seher_uu@hotmail.com mail adresinden ulaşabiliyorsunuz. Yepyeni bir yazı ve yepyeni bir desende görüşmek dileğimlee
HOŞÇAKALIN...

21 yorum:

  1. Harika goronuyorlar :) Esim gorse bayilir, kendisi hello kitty cok sever :)) Emeginize saglik, Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sinem hanımcım :) onları ben de çok seviyorum yaparken hiç sıkılmıyorum :))

      Sil
    2. Hanim'i kaldirabiliriz Sehercim :)

      Sil
    3. ayy tabii sinemcim :)) alışkanlıktan oluyor, samimiyet iyidir di mi ama:)

      Sil
  2. Sehercim yine harikasın..çok seviyorum yaptıklarını :)
    O havlular düz mü satılıyor,yoksa sen o işleme yapacağın yere birşey mi dikiyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy canım yaa çok teşekkür ederim :)) havluları arası işlenebilir olanları tercih ediyorum. ama istersen normal havlu alıp etamin şerite işleyip de dikebilirsin. nasıl kolayına gelirse yani :)

      Sil
  3. Harika olmuş Seher'cim eline sağlık.Benim de aklımda isim yazılı olanlardan istiycem daha sonra aklımda yani:) Bence çok beğenirler emin ol..
    Şimdi bir kitap bitmek üzere,onunla beraber havlumu koyucam sabırsızlanıyorum.Hem böylece daha çok kişi bakmış olucak senin emeğine çünkü kitaplı yayınlar ben dahil çok ilgi çekiyor onu farkettim:)
    Emeklerine sağlık cnm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen iste yaparız Denizcim ne demek büyük zevkle :) ayrıca gerçekten çok incesin çok çok çoookk teşekkür ediyorum :) ben de sabırsızlıkla bekliyorum o zamansa :)

      Sil
  4. merhabalar,

    keşfettim geldim.
    bana da beklerim.

    sevgiler.
    http://burcuaydn04.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin sevgili burcu :) hemen takibe aldım :9
      sevgiler...

      Sil
  5. Ellerinize sağlık çok cici olmuşlarr :) merakla bekliyorum yeni postları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) inşallah ben de çok istiyorum çok çok yayın yapmayı :))

      Sil
  6. Ellerinize sağlık çok güzel paylaşım olmuş :) İzlemeye aldım bana da bekklerım :) http://meralgumus.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim meral hanım :) hemen bakıyorum :)

      Sil
  7. ne güzel şeyler yapıyon bi de satıyon ne güzel sevindim kolay gelsin kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) ben de ziyaretlerinden memnun oluyorum ayrıca sürekli yorum yazmasam da ben de seni severek okuyorum :) bilmeni istedim kii :))

      Sil
  8. mimledim kiiiiii seniiiiii :)

    YanıtlaSil
  9. Hepsi çok harika ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar, sizi yeni keşfettim takipteyim :), Bana da beklerim http://hobylst.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil