6 Eylül 2014 Cumartesi

BeyazBegonvil beni mimlemiş

Ağustos ayı pek çok kimse gibi benim de yoğun ve dolu dolu geçti, Eylül geldi ve ben hala daha sakinlikten nasibimi almış değilim..
Blogumla dolayısıyla işlerimle de çok fazla ilgilenemiyorum :( Sevgili Gülşah geçenlerde beni mimlemiş. Fırsat bu fırsat deyip hemen geçtim başına. Eğlenceli bu mim için teşekkürler BeyazBegonvil :)




1) Sizce Moda Nedir?

Moda, kişinin kendine yakışanı giymesi ve en önemlisi de kendini rahat hissetmesi. Ne o öyle bilmem kaç ökçeli ayakkabıları giyipte beli bükük yürüyen kızçelerimiz. yapmayın moda uğruna gülünç olmayın yavrucuklar!

2) 2014/2015 kış modasına bakacak olursak sizin gözünüze çarpan hoşunuza giden ne olur?

Ben oldum olası Camel renge bayılırım bu tonlarda renkleri görmek beni mutlu edecek.

3) Sevdiğiniz 3 marka ismi verecek olsanız bunlar neler olur ?

En çok alışveriş yaptığım dolayısıyla sevdiğim markalar, Koton, by Milla , Sateen

4) Tavsiye edecek olsanız bir bayanın dolabında bulunması gereken olmazsa olmaz neyi önerirsiniz?

Her an giymeye hazır siyah şık bir elbise ve olmazsa olmaz yüksek ökçeli ayakkabılar. veee orası burası şeffaf kurtarıcı sütyenler..

5) Peki son bir tavsiye istiyorum.Dışarıda şöyle bir baktığınızda insanlara giyim konusunda ne önerirsiniz?

Yalvarırım dize kadar çekilmiş kalın, rengarenk, görselliği sıfır,görünce insanı bayan ve öğğğ getiren o çorapları giymeyinnnnnnnnnn !!! Sanırım bu kış yine moda olacak bu çoraplar hepimize geçmiş olsun.



Bu zevkli mim için sevgili gülşaha tekrardan teşekkür ediyorum ve bu güzel mimden nasibini almak isteyen herkesi de mimliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder