10 Ekim 2014 Cuma

Kanaviçe: Disney Karakterleri Örnek Desenler-1

Herkese merhabalar...
Öncelikle şunu söylemeliyim ki,insanlık ve tüm dünya için daha güzel uyandığımız günler olsun artık inşallah...


ilgilenenler bilir desen bulmak çoğumuz için eğlenceli bi şey hele ki Pinterest nasıl bir derya deniz bu konuda anlatamam. Ben de bugün Disney karakterlinin olduğu birkaç desen yaınlayacağım. İlgilenenler buruya buyursun. Bu arada devam eden çekilişime katılmak için buraya lütfen..

Haydi bakalım herkese kolay gelsin :))








İnternetten Alıntıdır.

İlerleyen zamanlarda hem disney karakterlerinin devamını hem de diğer bulduğum desenleri sizlerle paylaşıcam.
Mutlu kalın....

6 yorum:

  1. Cok tatlilar, sablonlar icin tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek,işinize yaradıysa ne mutlu bana :))

      Sil
  2. Hepsi çok güzel ellerinize sağlık...Fiyatlar nasıl acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hilal hanım :) fiyaatlar 50,30,25 TL şeklinde değişmekte facebooktan yada instagramdan ulaşırsanız gelin damat temalı figürleri gösterebilirim :) sevgiler

      Sil
  3. Yaptiklarınıza bayıldım bayıldım....Nişanlı olduğum için gelin damat temalı birşeyler düşünüyorum fiyat olarak nasıl.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelin damat figürlü yaptığımız havlular da var resimlerde fakat siz isterseniz farklı temalar kullanıabiir :)

      Sil