26 Ekim 2014 Pazar

Renkli Mutfak ve Çekilişim Hakkında

Herkese mutlu pazarlar diliyorum. Dün gece saatleri geri alınca insan sabah kalktığında bir tuhaf oluyor saate baktığında,bende böyle bir şey olunca sabah üzülsem mi sevinsem mi bilemedim saatin erken bi vakit olduğuna.... :)))

Öncelikle çekilişimden bahsetmek istiyorum ardından renkli yeni desenli havlumuzun fotoğraflarına geçeyim diyorum. Çekilişimi 1 hafta kadar daha uzatıyorum. Yani kapandı yazana kadar açık kalacak. Sebebi ise hem bu süre içinde kendimi yormadan yorumları ve paylaşımları kontrol etmek hem de yeni katılım olursa onları kabul edicem.

Şimdi sıra Ayten Hanım'ın tasarımını bana bıraktığı havlusuna geçiyorum :)) Bu çok renkli küçük ev aletlerini havlunun üzerine serpiştirmeyi tercih ettim zira sahibesi havluyu görünce çok beğendi,bu da beni en mutlu eden kısım oldu tabii :)








İşlemeler hakkında her türlü soru ve merak ettiklerinizi sormak ayrıca siparişlerinizi vermek için benimle facebooktan iletişime geçebilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder