20 Mayıs 2015 Çarşamba

FikriMühim | Saçlarınız Işıldasın

Merhaba
Geçtiğimiz haftalarda FikriMühim kampanyalarından biri olan Gliss'i Deneme şerefine nail oldum ben de :)
Bi dolu paket ve bi sürü ürün geldi,tabii bunların hepiciğini dağıttım çevremdekilere denemeleri için.


ürünler elime ulaşalı 2 haftayı geçti fakat denemeden yazmak istemedim buraya.

Ben yaklaşık 6 yıldır belli aralıklarla Gliss kullanıyorum. Belli aralıklarla diyorum çünkü belli aralıklarla saç şampuanlarımızı değiştirmeliyiz. Neredeyse her çeşitini kullanmışımdır. Hatta öyle ki geçmişte kullanıp da şu anda yenileri çıktıkça eski ürünlerini ya bulamıyorum ya da farklı içeriklerle farklı şekillerde karşımıza çıkıyor.

Gliss Million Gloss denemek istediklerimdendi. Öncelikle kokusu şahaneee,Rengi gözalıcı..
bu tarz renkler reklam açısından çok iyidir,raflarda dikkat çeker ve almak,denemek içinbir şans verirsin ona :)
Şunu söylemeliyim şahane simli bir ışıltı falan mı bekliyorsunuz? Çok beklersiniz :))) Elbette ki bir şampuandan mucize bekyemezsiniz öyle değil mi? Ancak şunu söylemeliyim ilk kullandığınızda farkedemeseniz de düzenli kullanım ile gerçekten saçlarınıza bir ışıltı daha doğrusu hemen sönmeyen bir parlaklık katıyor. Zaten markanın iddiası da bu, 10 gün düzenli kullanım sonunda #ışıltımyeter dedirtiyor.

Her şampuan her saça iyi gelecek diye bir şey yok ama eğer ki kozmetik bir şampuan kullanıyorsanız bence şans verilebilecek son derece güzel bir şampuan. Şu aralar neredeyse pek çok kozmetik mağazasında,marketlerde indirimde,O'na bir şans verin :))

Sevgiyle kalın..

7 yorum:

  1. Ben çıktığından beri rengine vurulup kullanıyorum . Memnunum. Fikrimühimden o kadar bekledim ama bana gelmedi. Gliss evimzin favorisi .

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Benim bundan önceki kullandığım da gliss elixir di.son derece memnundum,saç kremini sevemedim ama, genel olarak ben de çoook seviyorum :))

      Sil
  2. Güle güle kullan canım. Bana niye gelmedi ama:((Takipteyim sevgiler..

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevdicann :)) sanırım ilk 1000 kişi ile sınırlıydı kampanya.. darısı başka kampanyaların başına diyelim o halde :)

      Sil