1 Temmuz 2015 Çarşamba

BATMAN Anahtarlık Yapmak Çok Kolay

Temmuz ayına gelmişiz de haberim yokmuş :( Sizce de Temmuz gibi mi hava?? Diyorum sanırım Allah'ın bir hikmeti,şu mübarek ayda ibadetini yapanlara kolaylıklar sağlıyor,Hamdolsun...

Hatırlarsanız geçtiğimiz günlerde Plastik Etamin ile iki güzel kitap ayracı yapmıştım,merak ettiyseniz buraya tık tık :)




Bu kez de istek üzerine anahtarlık yaptım :) Bu anahtarlığın özelliği şu ki, her iki tarafı da aynı. Yani nasıl mı? her iki yüzünden de baktığınızda işlemenin güzelliği görünüyor. İpler iç kısımda kaldığı için tertemiz duruyor.


Yapılışı hakkında kısa bilgi vereyim isterseniz eğer ki,Etamine karşılıklı olacak şekilde deseni işliyoruz fakat desenler birbirine ters bakmalı ki katladığımızda yönleri şaşmasın öyle değil mi :)) ve katladıktan sonra dış siyah hatlardan tek kat ip ile iğne ardı dikişle geçerek birbiri ile birleştirmiş oluyoruz. ben katlama işlemi esnasında içine çift taraflı bantile yapıştırdım.

Şimdi sıra siz de, yapması oldukça kolay değil mi??


Sevgiyle kalın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder