3 Temmuz 2015 Cuma

Kırkyama&Patchwork ile Kolay işler

Merhabalar bir haftanın daha sonuna geldik. Zaman biraz hızlı geçiyor sanki ya da bana öyle geliyor. Daha yazı tadamadan kış gelecek sanırım :(

Ben de hem bu kararsız havalarda hem de Ramazan ayından ötürü evde olanlar için bir kaç öneri sunmaya çalışayım dedim.
Patchwork yani bizim eskilerin bildiği kırkyama (hatta ananem ona ekleme der :) ) benim çok sevdiğim işlerden biri. Hele ki elinizin altında makineniz varsa yapamayacağınız şey yok. Son zamanlarda daha da farklı tasarımlarla karşımıza çıkıyor. Hayalgücünün sonu yok yani..



Ancak ben bugün sizlere daha kolay yapılabilecek fakat bir o kadar da gösterişli örnekler buldum. Eskiler böyle cetvelmiş yok patchwork matıymış yok makasıymışla uğraşmıyorlardı elbette ki. Ancak artık çok fazla işimizi kolaylaştıran araçlar var. O nedenle size kalan bu malzemelerden edinmek ve birbiri ile uyumlu kumaşlar almak.




Sonrasında yapabilecekleriniz sizin hayal gücünüze kalmış :) Yatak örtüsü,masa örtüsü,çanta belki bir servis altı,bardak altlığı,battaniye.... Sınır yok...





Bu battaniye çok orijinal olmuş.Mutlaka şu yumuşacık olan bebek battaniyelerini 10 liraya her yerde görmüşsünüzdür. Ondan alıp üzerini bu şekilde yamalamak orijinallik katmamış mı sizce de?







Eğer ki yapmak istediğiniz geometrik şekiller dışında figür tarzı şeylerse,yapılacak şey önce onun kalıbını bir kağıda çıkarmak ve oradan da kumaşınıza çıkarmak olabilir. En kolay yöntem bu bence:)





Bu da kumaşla değil ama boya ile yapılmış Patchwork :) çok tatlı değil mi? :)


Siz de yapmak için heveslendiniz mi? Yaplılacaklar listenize bir yenisini daha eklediysem ne mutlu :)

İyi bir Hafta Sonu Geçirmeniz Dileğiyle..

9 yorum:

  1. Çok şık modeller.Görünce ben de yapsam diyorum çok beğeniyorum ama ne yazikki zamanım yok yapmaya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma canım o zaman sanki su gibi akıp gidiyor,ben de vakit bulamıyorum ne yazık ki :( ama hep ümitliyim,bir gün diyorum yapıcam :))

      Sil
  2. Yetenekli olaydım iyiydi, ama ben bu desenlere bayılıyorum ya^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında çok yeteneğe gerek de yok makine de düz dikiş yaptığında bile bunlara benzer şeyler ortaya çıkarmak mümkün canım :)

      Sil
  3. bayıldım .... ve tabiki yapılacaklar listesine eklendi de ... zamannnn ...olsun ama bir gün fırsat bulacağım elbette ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh ben de bir gün fırsat bulacağıma inanıyorum canım :) biz becerikli hanımlar yaparız bunu :) sevgiler...

      Sil
  4. hepsi harika bayıldımm ve bloğunu takibe aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba hepside çok şık olmuşlar.ben acemiyim bu konuda. Sizden ricam cetvelle çi zebileceğimiz ölçulerde kaliplar gosterirseniz cok sevinirim

    YanıtlaSil