9 Eylül 2015 Çarşamba

Blog Kardeşliği Projesi

Yine acılı bir Eylül gününden merhaba hepinize... Öncelikle Şehidlerimizin ruhları şad olsun ve acılı ailelerine baş sağlığı diliyorum :(  Bir daha böyle acıların yaşanmamasını diliyoruz milletce..Birileri bir yerde acısıyla yaşarken bizler için hala daha devam ediyor hayat acısıyla tatlısıyla...

Şimdi sizlere güzel,çok tatlı aynı zamanda faydalı bir projeden bahsedeceğim. 

Hem siz hem de çocuklarınız hem öğrenin hem de eğlenin ister misiniz?? O halde buraya kulak verin..



Punto yayıncılık bünyesinde 2005ten bu yana sadece bu amaç için uğraşan güzel insanlar var :) Kağıt vs, çocuk atölyelerinin yanı sıra büyükler içinde bir atölye var. Bu atölyelerde neler mi var dikişten,kağıt sanatına,dekoratif fikirlerden resime kadar farklı hobilerle ilgili pek çok şey bulabileceksiniz.



Ve en güzel yanı da şu,eğer ki bir anne-çocuk,çocuk gelişimi,hobi ve ilgili konularda blogunuz varsa siz de burada Blog kardeşliğinde yerinizi alabilirsiniz :)) Haydi ne duruyorsunuz,bir göz atmaz mısınız?


Güzel Günlere Uyanmak Dileğiyle Hoşçakalın...

3 yorum:

  1. Merhaba , blog keşif etkinliğinden geliyorum ve bloğunuzu takibe aldımmm:)
    Benim bloğuma da beklerim , sevgilerimle...
    www.grilady.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. merhaba,ben de blog keşif etkinliğinde gördüm blogunuzu ve takipteyim blogumada beklerim :)
    http://petunyanincizimaceralari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil