9 Haziran 2015 Salı

Islak Mendil Deneyimimiz.. Islak Lemis Nedir?

Geçtiğimiz günlerde televizyonda sürekli bir reklam dönüyordu,muhakkak ki sizin de ilginizi çekmiştir. Bebekler gülüyor aaa bir de bakıyorsunuz aslında annelermiş  vs vs :))

Neyse,reklamın sonunda sesli olarak değil de görsel olarak aslında çok da dikkat çekmeyen bir yazıyla ilk 50.000 kişiye numune gönderimi için siteye tıklayın diyor. Aslında sanırım amaç biraz da bu yeni atılım yapmaya çalışan firmanın web sitesinin tirajını yükseltmek,aynı zamanda gönderdikleri numunelerle iyi bir reklam çıkarmak..

Doğru mu? kesinlikle doğru ve bence çok iyi bi yöntem olduğunu düşünüyorum. Öyle ki ben de siteye girip numune isteğinde bulunmuştum. Epey uzun zaman geçti üstünden unutmuşum bile.. Dün kargo gelince şaşırdım. Baktım Paketin üstünde ERUSLU sağlık ürünleri yazıyor merakla açınca işte bu miss kokulu paketi aldım.


Adına kanıp yabancı bir marka sanmayın,Üretici firma eruslu sağlık ürünleri,yani türkiye menşeeli.. Pek çok Islak mendile de on basar bence. Alkol ve Paraben İçermiyor ancak Parfüm var.

Biz fazlaca Islak mendil tüketicisi olaraktan hepsini denedik Eymen sayesinde. Hala daha kullanıyoruz.

Islak Lemis ne demek mi?? :)))) Islak mendil tabii ki de :) Eymen ilk konuşmaya başladığı zamandan bu yana ıslak lemis diyor bu da benim çok hoşuma gidiyor hatta öyle ki ben bile alışmışım arada istemsiz öyle çıkıveriyor :))

Güzel bir ürün bence şans verilebilir...
hoşçakalın...

10 yorum:

  1. Aaa ne güzel valla hediyenin küçüğü büyüğü olmaz güle güle kullan canım bana denk gelmedi o reklam =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa,aslında çokça dönüyordu televizyonlarda ama demek ki sana denk gelmedi,teşekkürler canım :))

      Sil
  2. Bende katıldım geçtiğimiz günlerde arayıp adres teyit ettiler bekliyorum bakalım :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) şimdiden siz de iyi günlerde kullanın canım :) zaten sanırım kampanya bitmiş artık.

      Sil
  3. Benim meleğim bayılıyor o reklama bebeklerİN kıkırdaşma sesi duyunca :)) Oda başlıyor gülmeye..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ne güzel yerim ben onu yaa :)) gerçekten çok hoş aslında reklam biz de seviyoruz :)

      Sil
  4. Merhaba,blog keşif etkinlikleri olasa böyle güzel blogları keşfedemeyeceğiz:)
    Takipteyim,bana da beklerim:)
    http://benimivirzivirlar.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ilgine ıvır zıvırcı :)) tabii ki gelirim..

      Sil
  5. mrhba cnm güle güle kullan :)

    YanıtlaSil