16 Haziran 2015 Salı

#seffafbulutlardabulusuyoruz Etkinliği Sponsorları-1

Merhaba,geçtiğimiz günlerde size şurada düzenlemiş olduğum blogger etkinliğimizden kareler sunmuştum. Şimdi de blogger buluşmamıza destek veren değerli sponsor firmalarımızın bir kısmını tanıtacağım.

Bir çoğu daha öncesinde deneyip kullandığım markalardı ve yeni ürünlerini de tanımak bizleri çok mutlu etti ve tabii bir de yepyeni markalarla tanıştık ve onları da denemek için sabırsızlanıyorum açıkçası :)

Deneyim yazılarımı bir kaç ürünü aynı anda tanıttığım yazılarımda  kısaca tanıtıyorum sizlere. Muhtemelen yine öyle yapacağım. Şimdi artık heyecanla ürünleri kısaca tanıtmaya başlıyorum :)))



Ben sponsorları toplu halde çekmeyi unutmmuşum :( bu fotoyu da sevgili ekinden aldım. Ben foto çekmeyi unutmuşum aslında.. 



İPELİNA,İpek pamuk bünyesinde firmanın yani çıkardığı ve çeşitlendirdiği ürünlerden oluşuyor. Bizlere Hidrofil Pamuk,Oval makyaj temizleme pedi,makyaj düzeltme pamuğu ve oje temizleme pedi göndermişlerdi.Ben bu yeni ürünlere ve paketlerine bayıldım :)



DEPİTAK,Tüy dökücü krem ve Sir ağda bantları,kadınların kurtarıcısı :) teşekkürler depitak



DERMADOLİN,blogger dostu o,bir sevgi kelebeği :)) Size daha öncesinde su bazlı losyonu tanıtmıştım. şimdi ise içine yepyeni bir ürün daha eklemişler yüz,boyun ve eller için nemlendirici krem. Denemek için sabırsızlanıyorum.


PLUSCANVAS, bir diğer blogger dostu da plus canvas,bir harika tabloları var. Bu Retro tablolar nasıl peki?? Ben bayıldım!!


PRONAİL,keratinli manikür seti göndermişler. İlk kez deneyeceğim ve denediğimde sizlerle paylaşacağım :)


AMİR TENEKE, hobi hastası bana verilebilecek ennn güzel şeylerden biri değerlendirilebilecek bir kutu. Fakat gördüğünüz gibi Eymen arabaları için sahiplendi bile :)) Amir Teneke,kişiye özel baskılı kutularda yapıyor,hepsi birbirinden güzel bakmalısınız.


Ritüel de Beaute,artık Gratislerde kızlar,bilmeyenler için... Isıtıcı bantını daha önce denedim ve özel günlerimin en büyük yardımcısı. Diş temizleme mendillerini de ilk kez tanıdım,bakalım nasıllar :)


KAĞIT VS. O  kadar içten,o kadar sıcak kanlılar ki anlatamam. Kendilerine çok ama çok teşekkür ediyorum. Bir hobiciye ve çocuğuna verilebilecek en güzel şey bu :) hobi ve el sanatları dergileri,ayrıca size de kısa sürede bu dergilerle bir sürpriz yapıcam bilginize :)



DOĞADAN, Bir iyilik yap kendine sloganıyla gerçek bir mucize Yeşil çay ve çok tatlı yeşil kupalarından göndermişlerdi. Her gün yeşil çay içen biri olarak bu hediye çok güzel oldu :)


ESSENCE,ürünlerini çok seviyorum ve severek kullanıyorum. BB kremini geldiği günden beri kullanıyorum çok sevdim :) teşekkürler essence :)


ABFEN FARMA, burun yıkama suyu hiçbir fikrim yoktu tanışana kadar. Yaşam kalitesini yükseltmek için, buurun spreylerinden daha etkili bir yöntem olduğu kesin. Eczanelerden rahatlıkla temin edebilirsiniz. 


OTACI da bizlere yeni ürünlerinden olan Keratinli saç bakım şampuanından göndermiş,çok sevindim :) Teşekkürler Otacı...


Şimdilik bu yazıya ve sponsor firmaları tanıtmaya son veriyorum ama merak etmeyin arayı fazla uzatmadan diğer sponsorları da tanıtmaya devam edeceğim :))

Sevgiyle kalın...

2 yorum:

  1. wuaaw neler var burada. hepimizin en önemli ihtiyaçlarmzdan bunlarr.
    iyii denemelerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok gerekli şeyler,teşekkür ediyorum :))

      Sil