2 Haziran 2015 Salı

Yıldız Şehriye Salatası ve Minik Hediyelerim

Öncelikle çook sevimli ve çok özel hediyelerden bahsetmek istiyorum.

Geçtiğimiz haftalarda Denizlili bloggerlar olarak #seffafbulutlardabulusuyoruz etkinliğinde buluştuk :)

Vee çoook tatlı yeni arkadaşlarla tanıştık :) ve onlardan bir tanesi olan sevgili Fatmacım bizler için kendi özel çizimlerinden oluşan kitap ayraçları hediye etti.


Sevgili Fatma çok içten çok cana yakın biri :) Asıl mesleği grafikerlik olan Fatma Çok özel çizimler yapıyor. Bu çizimlerini de üstelik dilediğiniz şekilde dilediğiniz yere bastırıp satın almak da mümkün..



Fatma'nın blogu:

Bir diğer sevilesi çok zarif hediye ise Geçen yılki etkinliğimizde tanıştığım ama iyi ki de tanımışım dediğim özgün insanlardan biri sevgili Ekincim de kendi elleriyle bu zarif sarkaç süsleri yapmış fakat henüz benim onları asabilecek uygun bi bankonum yok :( olunca zevkle asıcam tabiii :) 



Ekinciğimin bu tarz el emeği ürünlerine bakmak isterseniz blogu


Gelelim Salatamıza...

Dün akşam yemeğinin yanında ne yapsam ne yapsam diye düşünürken aklıma geliverdi evdeki yıldız şehriye ile salata yapıvermek :)

Ben 3 kişilik yaptım miktar da ona göre veriyorum siz kafanıza göre artırıp azaltırsınız artık :)))



 Malzemeler:

-1 çay bardağından 1 parmak kadar fazla yıldız şehriye
-2 adet taze soğan
-1 çaybardağı kadar konserve mısır
-3-4 adet kornişon turşu
-maydanoz
-pul biber(isteğe bağlı)
-karabiber
-zeytinyağı
-sumak(isteğe bağlı)
-Közlenmiş kırmızı biber(ben kullanmadım çünkü yoktu)
-tuz
-limon

Yapılışı:

Yıldız şehriyeleri 2-3 su bardağı su ile haşlıyoruz. çok fazla haşlamayın çünkü lapa olacaktır,arada kontrol edin. Haşlanan şehriyeleri süzüyoruz. Suyu iyice süzüldükten sonra ince kıyılmış maydanoz, soğan ve tuşularımızı ve eğer dilerseniz kırmızı biberlerimizi ekliyoruz. aslında kapya biberi ister közlenmiş ister çiğ koyun iki türlü de çok lezzetli oluyor. Geri kalan malzemeleri de içine ekleyip karıştırıyoruz. servise sunacağımız zaman limonunu ve yağını da ekledikten sonra afiyetle yiyoruz :)

Bu salata akşam 5 çayı yanına da çoook yakışıyor. tavsiye ederim :)

Hediyelerimi nasıl buldunuz? Ben her iki arkadaşıma da çok ama çoook teşekkür ediyorum,öpüyorum :)

sağlıcakla kalın...

5 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim canım hediyemi beğendiysen ne mutlu bana. İyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm benim beğenmez miyim hiç çok değerli benim için :) çoook teşekkür ederim :) öpüyorum

      Sil
    2. Bende seni öptüm. Sevgiler... :*

      Sil
  2. Hediyeleriniz çok güzel. Güle güle kullanın. Tarifi ise diyetim bittikten sonra değerlendirmeye alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım:)) aslında bu tarifi yağ ve tuz ilavesiz sen de deneyebilirsin gibime geliyor ama tabii en iyisini yine sen bilirsin :))

      Sil