9 Ekim 2015 Cuma

Cupcake Standları Oluşturalım

Merhaba,
Bundan 3-4 yıl önce öyle kolay kolay cupcake standları bulmak mümkün değildi. Oğlumun ilk yaş doğum günü için Cupcake standı bulucam diye Denizli'yi talan etmişliğim vardır :)

'Bir yerde buldum oleyyy' derken fiyatı almış başını gitmiş. Ne kadar az o kadar kıymetli mantığı yani..

Neyse artık her yerde var üstelik o kadar da pahalı değil ama ne yazık ki artık benim işime yaramayacak :))) Ben de bu şekilde bulamayanlar için ya da el emeğim aman da göz nurum olsun derseniz ve hatta fazlasıyla orijinal bir şeyler ararsanız diye bir kaç Güzel stand yapma fikri sunacağım.









Benim en beğendiğim ilk baştaki oldu elbette ki ama bu size biraz maaliyetli olabilir keza yarım manken almak zorunda kalabilirsiniz :)) ama yoook canım çok orijinal bu olmalı derseniz kıyın paraya ve misafirlerinize görsel show yaşatın :D :D

Fikirler benden yapması sizden ;)

2 yorum:

  1. carrefour da 7-8 tl sanırım şimdi ama bunlar sanat eseri bildiğin :-))

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım şimdilerde her yer de var artık ve uygun fiyata,aradığında bulunmaz zaten :)) el emeğim olsun diyenlere gerçekten sanat eseri tadında fikirler :)

      Sil