10 Ekim 2015 Cumartesi

DEKORASYON | Rüya Gibi Yatak Odaları

Biz kadınlar evimizin dört bi köşesine de önem veriyoruz elbette ki,fakat bunlardan birine sanki biraz daha fazla önem veriyoruz galiba? Sizce de öyle değil mi?

Hatta öyle ki pek çok erkek örneğin evinin dekorasyonunda mutfağa pek karışmazken oturma odası,yatak odası gibi yaşam alanlarına daha fazla önem vererek eşiyle birlikte dekorasyonuna karar vermektedir. 

Bu yazımda sizler için kendinizi prenses gibi hissettirecek odalardan ve rahatlığına önem verenler için ise daha sade ve soft renklerle bezenmiş yatak odalarından örnekler göstereceğim.

 Otantik tarzda dekorasyondan hoşlananlara gelsin,bu tarz beni biraz boğuyor açıkçası siz ne düşünürsünüz bilemem :)










Son yıllarda Evinde farklılık isteyenlere sıradışı dekorasyon fikirleri fazlasıyla sunulmaya başlandı.
Yatak odanızın tam orta göbeğinde böylesi hayali bir şeyi tercih etmek nasıl bir duygu acaba? :))


Evinde Modern esintiler olsun isteyenlere geliyor şimdi sıradakiler. Benim de en çok tercih ettiğim bu tarz oluyor elbetteki; daha sade,daha soft ve daha aydınlık olanları..







Bu sondakiler de pek bir pıtırcık :) tam bir genç kız odası havasındalar :)
Yatak Odası dekorasyonunda en çok dikkatimi çeken de duvar renkleri oldu. Geneli beyaz ya da füme,bej daha yumuşak ve aydınlık geçişli olanları yani.





Sizin de evinizin kapılarının güzelliklere, yeşilliklere açılması dileğiyle...



Not: görseller Pinteresten alıntıdır.

2 yorum:

  1. Hepsi çok güzell , bol yastıklı yataklara bayılıyorum :)
    Sevgiler..

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) aynen ben de rengarenk yastıklar olsun falan pek seviyorum :))

      Sil