16 Ekim 2015 Cuma

DEKORASYON | ZEBRA ve PEMBE- Hiç Bir Arada Düşünmüş müydünüz?

Şu sıralar ev dekorasyonuna kafayı takmış durumdayım. Bunun belli bir sebebi yok ama farklı tasarımlar farklı dekorasyon örneklerini gördükçe kendimi o alemin için de hissediyorum. Hissetmekten de zevk alıyorum açıkçası :)

Benim Flamingo aşkımı sağır sultan bile duymuşken dedim artık yerine yenilerini ekleyeyim :)) Evet ZEBRA...

Bir PEMBE aşığı olan ben her tonuyla aşk yaşıyorum :) Hiç bir araya koydunuz mu zebra desenini ve pembeyi. Bence koyma zamanınız geldi. Böylesi bir uyum yok!! Başka renklerle asla bir arada olamazmış gibi sanki!

Madem ki bu kadar yakışıyor dedim koyuldum yola aradım taradım evlerimizde pembe ve zebra desenini nasıl kullanabiliriz diye,bakın ortaya ne şahane şeyler çıkıyor :)








Aslında bunların pek çoğu diy projeleri farkedersiniz ki. Yani sizler de kolaylıkla dönüşüm yapabilirsiniz.
















Çooook sevimli  ve şık değil mi? İçinde kesinlikle AŞK barındırıyor :)
 Şimdiden Keyifli Haftasonları Diliyorum..

4 yorum:

  1. Blog kesif etkinliginden geliuirum bnads beklerim takipteyim blogunuzu da cokm bdgenfim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin şeydacım :) çok teşekkür ederim ayrıca hemen bakıyorum bloguna..

      Sil