11 Mart 2016 Cuma

ALIŞVERİŞ | Kozmetik Alışverişi ve Memnun Kaldıklarım

Bilirsiniz ki Alışveriş yazısı yayınlamayı seviyorum burada. Faydalı olduklarını düşünüyorum şu sebeple; alışverişlerimi genelde kampanya dönemlerinde yapmayı hem seviyorum hem bütçe açısından daha yararlı görüyorum.
Sizlere de burada fiyatlarını ve kampanya koşullarından bahsediyorum ki siz de zamanı gelince faydalanın :))

Bu sefer ki alışverişim kozmetik üzerineydi.Bir kaç yıl önce kuzenimin fondöten deneyiminden etkilenerek sürekli aklımda olan bir ürünü aldım sonunda. Ama ilk önce başka bayıldığım bir üründen bahsedeceğim :)

Yves Rocher Yılbaşı koleksiyonu için çıkarmış olduğu Mozaik Pudra:




Formülünde bambu tozu içeren bu doğal içerikli pudra 5 rengin bir araya gelmesiyle oluşmuş ve üzerinde altın rengiyle Yves Rocher harflerinin başını simgeleyen pırıltılar var. Merak etmeyin o simler ilk kullanımda yok oluyorlar :)) Ama öyle şık bir ambalajı var ki gel beni al diyordu :) Tenime ancak yazın bronzer olarak kullanabilirim çünkü şu an pudra olarak kullanmak için bir tık koyu kalıyor. Ben de şu an allık olarak kullanıyorum o kadar doğal duruyor ki çok sevdim. Ancak bu bulunduğunuz yerdeki mağazalarda belki kalmamış olabilir çünkü bir koleksiyon ürünü. Ben de son ikincisini kaptım :) fiyatı: 75 fakat internette de mevcut ve indirimli fiyatı : 60 tl ben tabii azcık daha uyguna almış oldum. Demem o ki kampanyaları kaçırmayın 3-5 tl daha kar edebilirsiniz :)



İkinci ürün yine Yves Rocher, Nemlendirici ışıltı veren Krem fondöten:


Bu fondöteni daha önce deneme fırsatım olmuştu ve gerçekten son derece doğal duruşuna bayılmıştım. Krem dokusuyla cildi besliyor ve nemlendiriyor. Benim gibi hafif lekeli cildi olanlar için kapatıcılığı son derece güzel.Ciltte doğal duruşunu çok sevdim. Tek kötü yanı bence şişesi.. Bu tarz fondötenlerin kullanımı zor oluyor maalesef. yanında taşımak son derece zor çünkü ağır bir şişesi var. Eh napalım bukadar kusur kadı kızında da olur değil mi :)) Yani aldığınızda pişman olmayacağınızı düşünüyorum. Akneye meyilli bir cildim olmasına rağmen son derece korkusuzca kullanıyorum. Ürün fiyatı: 68 tl. Fakat mağazalarda sürekli kampanya oluyor bilginize ben bu kampanyadayken 3 ürün alana her bir üründe yüzde 30 indirim ile 50 tl gibi bir fiyata aldım. Ayrıca eğer kartınız var ise haftanın hediye ürününü de alabiliyorsunuz. Şu an internet sitesinde ise indirimli fiyatı: 54 tl

Yves Rocher Fransız Manikür Kalemi:


En nefret ettiğim şey tabii ki her kadın gibi ojemin bozulması hele ki yaptığın manikür makyajının bozulması beni en çileden çıkaran şey. İşte görür görmez elim gitti. Keçe ucuyla bence son derece pratik bir ürün. Fiyatı: 13 tl

Yves rocher alışveriş sonunda da bir kaç numune ürünüm oldu onlarda kırışıklık karşıtı ışıltı veren kremler


Kadınlar günü İndirimini boş geçmedim tabii ki :)


Watsons da özellikle Revlon %50 indirimlerini yakalamayı seviyorum çünkü özellikle şu kalem rujlarına bayılıyorum. Colorburst serisinin mat ve saten serisinin pek çok rengi mevcut. Bu kez de yine 120 no tatlı bir pembe rengini aldım fiyatı: 15 tl gelmiş oldu. Ve yine ojelerinden chameleon 933 no farklı yansımalı bir ojeyi tercih ettim fiyat: 10 tl

Rimmel london farklı ürünlerini denemiştim ama lasting finish color rush balm nude rengine vurularak aldığım ruj idi ama tabii ki süürdükten bi yarım saat sonra ilginç bir pembeye dönüşmesini pek sevmedim açıkçası keşke tam olarak nude olsaymış diye geçirdim içimdem. Kalıcılığını da sevmedim maalesef.
Flashlı ve normal çekimde renkler şöyle üstteki revlon,alttaki rimmel london



Bir de dudak kalemi deneyimi olmayan ben dur dedim bi alayım da kullanayım :))) İyi ki almışım ve bugüne kadar niye kullanmamışım yahu yazık bana :) Flormar 217 ve Golden Rose 514

Sürümü Golden rose bir harika yumuşacık mat bitiriş sadece onu kullanıp bile çıkılabilir ki ben öyle de yapıyorum. Flormar sürümünü beğenmedim maalesef. İki kalem de tonlar birbirine yakın. iyi çekim olmadı ama üstteki flormar vişne tonda alttaki golden rose biraz kırmızı tonda


Biir de Migros'ta  kadınlar gününe özel cilt bakım ürünlerinde indirim vardı ve  Neutrogena Pembe Greyfurt peeling jel aldım fiyatı sanırım 6 tl idi. 

Bu haftaki alışveriş Günlüğüm Kozmetik üzerineydi :) Bu fırsatları eğer ki ihtiyacınız varsa değerlendirin hanımlar :)) yakında anneler günü için yine bütün kozmetik mağaza ve marketler büyük indirime girerler. Değerlendirilebilir değil mi :)) 

Sevgiyle Kalın...


4 yorum:

  1. Seheerrr yazını okuyunca alışveriş yapasım geldddiii :) Malum Adıyaman'da bu markaların hiçbiri yok içim gitti :D Yves Rosher markasını daha önce hiç kullanmadım fakat her ne kadar pudra kullanmasam da mozaik pudranın ambalaj tasarımına bayıldım :) Birde cahilliğin gözü kör olsun bu manikür kaleminin tam olarak işlevi nedir :) Hatta olmazsa bir dahaki yazın bunun üzerine olsun :))) Neyse çok uzattım bebeğim :) Güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya kuzum kıyamam sen de buraya gelince sakla da havesini burada bol bol kullanırsın hakkını :)) Pudranın ambalajolay zaten kapağı da altın ayna bildiğin :) Manikür kalemine gelinceeeeee :))) hani tırnak uçlarını beyaz yapıyoruz ya işte o işe yarıyor :) üzerine şeftali tonunda oje de sürdün müüüüü tamamdır :)

      Sil