1 Mart 2016 Salı

'MİNİONS' Kanaviçe Havlumuz

Bir ara öyle bir oyununa sarmıştım ki bu minionların kendimi alamıyordum o derece :)) Şimdi de oğluş çok seviyor. Herkese havlu yaptım o kadar ama gel gelelim kendime bir türlü fırsat bulamadım yapmak için :)Elimde sürekli kasnak,iğne gören yavrucum, Benim Aşk böcüğüm 'anneeee bana minionlu havlu yapsanaaaaaaa' deyince kırar mıyım ben bebeğimi?? :))

Sonuç;

taaa taaaammmmmm





Nasıl da sevinmişler bi baksanızaa :))

Siz nasıl buldunuz???


Bu arada bu havlular oldukça kolay işlenebilmekte. Yeni başlayanlar için süper kolaylık yani ;) eğer siz de edinmek isterseniz buraya tıklayarak renklerini görebilirsiniz..

Sevgiyle Kalın..

Seher

8 yorum:

  1. Bitirim beşli olmuş bunlar, çok şekerler, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla öyle oldular yaaa,çok seviyorum onları :)) teşekkürler :)

      Sil
  2. Çok tatlı olmuş yeni modellere bayılıyorum gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle,çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş. Oğlum için yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım, yapabilirsin tabii ki benim de oğluş isteynce kıramadım işte iyi ki de yapmışım :))

      Sil
  4. Ayy ne kadar da sevimli,cici bir şey olmuş.Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil