9 Mart 2016 Çarşamba

Pembe ve Mor Uyumu! Kanaviçe Mutfak Havlusu

Geçtiğimiz günlerde İstanbul'dan sevgili Şeyma Hanım bana ulaştı ve Cupcake desenli Klasikleşmiş havlu deseninin üzerinde bulunduğu havluyu istedi :)

Zevkle işledim elbette..








Havlusu çoktan Şeyma Hanım'ın eline ulaştı bile,ben ancak sizlere gösterebiliyorum. 
Peki siz Nasıl buldunuz pembe ve mor uyumunu??

Yaptığım ürünleri görmek ve kanaviçe hakkından sormak istediklerinizi 


Hesaplarımdan takip ederek sorularınızı ve önerilerinizi bana iletebilirsiniz :)) 

SEVGİYLE KALIN...



7 yorum:

  1. Cupcake'ler çok güzel olmuş, renk uyumuda şahane :)
    ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili açelyacığım :))

      Sil
  2. Çok güzel olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. harikasın canım maşallah :) bol ve hayırlı işlerin olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim gülşahım,amin hepimize inşallah :)

      Sil
  4. çok teşekkürler canım :))

    YanıtlaSil