9 Haziran 2014 Pazartesi

Chocolate Kitap Ayracı yapımı

İnternette görür görmez yapmalıyım dediğim bir deseni kitap ayracı olarak uyguladım. Linen kumaş üzerine yaptığım için sert düşmesi münkün değildi elbette ya kolalamak gerekiyordu ya da benim gibi böyle bir çözüm bulmak... :)) Deseni işledim ve kenarlara 1-2 cm saçak bıraktım. Tabi bunu yaparken fotoğroflamayı unuttum ama her bir teli ayrı ayrı ayırmak en iyisi yoksa desene zarar verme ihtimali yüksek oluyor.





Öncelikle ayraca uygun ince karton kesip çok amaçlı yapıştırıcıyla yapıştırdım.


Kartonun üzerine de pembe renkte eva kağıdıyla daha kalın ve sert bir görünüm oluşturdum. İşte bu kadar basit, Bitti...




Sizde yapmak isterseniz son olarak da deseni burada paylaşıyorum. Kolay gelsin :))


13 yorum:

  1. çok şirin bi ayraç çok da güzel bir düşünce olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, yaparken ben de çok keyif aldım :)

      Sil
  2. Çok güzel bir fikir.....elinize sağlık...Üye oldum. Bana da beklerim.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) Hemen bakıyorum blogunuza..

      Sil
  3. ayyy bayıldıım bayıldıım deneyim. çikolataaa :)

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı olmuş,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğenmeniz beni mutlu ettti :)

      Sil
  5. Harika olmuş :) Tam tarzım ...

    YanıtlaSil