5 Haziran 2014 Perşembe

Mutlu bir çift ve ŞİRİNE

Dün aceleyle son görüntülerini aldım ve gönderdim ,İstanbul yolcusu şimdi bu güzel havlular. Mümkün olduğunca yeni desenler denemeye çalışıyorum her havluda böylece kendimi daha iyi hissediyorum ve yaptığım çalışmanın ne çıkacağını merakla yapıyorum.

Halime Hanım için yapıldı bu havlular. Yine düğün hazırlıkları yapan bir çiftin bohçasına şenlik katacaktır umarım. Sibel ve Serkan çiftine de şimdiden mutluluklar diliyorum.

Bana ulaşmak isterseniz Facebook adresimden mesaj atabilirsiniz.







Şirineyi bu kez de pembe başlıklı ve pembe elbiseli denemeyi tercih ettik istek üzerine bence güzelde bi hava katmış di mi :))Ayrıca tırtılın üzerine de minik fransız düğümleri serpiştirdim. fotoğrafta pek belli olmasada hoş göründü gözüme.











Yakında yenii biryazı hazırlayacağım geçen hafta yapıp da fotoğraflayamadığım taraftar yastıkla ilgili.Tekrar görüşmek dileğiyle...
Hoşçakalın...

4 yorum:

  1. Ben bu gelinle damata bayıldımm :) ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benimmm :)) sana da yapalım bi tane böyle ;)

      Sil
  2. heyy bu lara bayıldım ben çok güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimmmmm :)) umarım sahibi deçok sevmiştir.

      Sil