5 Haziran 2014 Perşembe

MİM mi O da ne :)


Blog kardeşim ŞymCouture beni de bu mim in içine alıvermiş :) kendisine teşekkür ediyorum. ve sanırım dönüp dolaşan bu mim bende son bulacak ya da ben öyle istiyorum ;)
Hadi bakalım,bakalım...




1.Telefonun Nerede?

şu an çaldı kulağımda

2.Partnerin?

Kocişşşş

3.Saçların?

Uzun ve bakır

4.annen?

Canımmm..Kimse ona birşey söyleyemez. yakarım !

5.Baban?

Sizlere ömür. çok özlüyorum

6.En sevdiğin Eşya?

Yeni aldığım herşey

7.En son gördüğün rüya?

Hatırlamak bile istemiyorum

8.Hayalindeki araba?

Fiat 500 L

9.İçinde bulunduğun oda?

Salon

10.Korkun?

Sevdiklerimi kaybetmek,Deprem

11.On sene içinde ne olmak istiyorsun?

Çok büyük ve güzel evim olsun ve içinde hobilerimi büyütebileceğim bir oda ve başarılı bir hobist :)))

12.Sen ne değilsin?

Çirkin

13.En son yaptığın şey?

Sipariş almak

14.Üzerinde ne var?

Leopar ve tayt

15.Senin hayatın?

monoton, sıkkın

16.Moralin?

normal

17.Şu an ne düşünüyorsun?

Aldığım 5 siparişi nasıl yetiştiricem

18.Senin Bilgisayarın?

Lenovo

19.Bira?

Eskiden evet ama şimdi hayır

20.Aşk?

Hep devam etsin

4 yorum:

  1. :) :) eğlenceli bir yazı olmuş . Bencede çok güzell bir annesin :)
    Anne ve Baba sevgisi hiç bitmeyen bir sevgi.
    Babana ALLAH rahmet eylesin inş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet eğlenceli bir şeymiş aslında :) teşekkür ederim canım Allah sana da nasip etsin :)
      AMİN...

      Sil
  2. hah haaa çok tatlı yanıtlar yaaaa. ben de sizi şeymda gördümdü az önceeee. bloguma hoşgeldiniz kii. aa bakın bende yanda mim şöleni yazısı var. orda 3 tane yeni mim var kii :)

    YanıtlaSil
  3. :) teşekkür ederim bakıcam bakalım mimlere :))

    YanıtlaSil