16 Haziran 2014 Pazartesi

Taraftar Yastık

Geçen yazımda bahsetmiştim yaptığım taraftar yastıktan. Eşimin Doğum günüydü geçen ay ve birden aklıma ona sevebileceğini düşündüğüm bi yastık hazırlamaya karar verdim ama aksilik üstüne aksilik olunca bir günde zar zor yapabildim. o nedenle aşama aşama fotoğraflama fırsatım da olmadı ama bir daha yapacaklarımda aşama aşama bahsedeceğim mutlaka. şimdilik bir kaç kare koyuyorum.


Her bir parça polar kumaştan kesilip dikildi.Ancak benim dediğim gibi zamanım olmadığı için rakamları kolaya kaçıp yapıştırdım ama siz siz olun mutlaka dikin. Yoksa minik canavarlar çıkarabilir :))





Benim minik kurbağam elinden düşürmüyor babasından daha çok sevdiği kesin :) Geleceğin fanatiği...


8 yorum:

  1. Elinize sağlık;bir Beşiktaşlı olarak en çok renklerini sevdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, bizim evde de bu renklere aşık birileri var :))

      Sil
  2. Merhaba Seher Hanım;

    Çekilişimin talihlisi siz oldunuz. Cuma gününe kadar bana iletişim bilgilerinizi ulaştırırsanız sevinirim.

    nilaracaroglu@gmail.com

    http://mahzunprenseshobi.blogspot.com.tr/2014/06/talihlimiz-belli-oldu.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler çok sevindim mahzun prenses :)) iletişim bilgilerimi yolladım :)

      Sil
  3. çok tatlı olmuş ki amaaa yazı da fotolar daa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim kii :)) aşk bu fotodakii aşk :)

      Sil
  4. çok şirin çocukmuş yastıklar da güzel. :D

    YanıtlaSil