10 Nisan 2015 Cuma

Dekorasyon | Kadehlere Can Gelmiş

Buuuz gibi bir havadan günaydın sevgili takipçilerim. Ben 28 yıllık hayatımda ilk kez nisan ayında kar yağdını görüyorum.En azından buralara yağdığını bilmem yani .Kaldı ki nisanın ortasında sayılırız. Bir an önce baharın gelmesini diliyorum artık :)

Bugünün konuğu boyama,şahane kadehler.. Baştan uyarıyorum booooool fotoğraflı bir yazı bu ;)





Göz kamaştıran sofralara hazır olun derim. Yapması pek de zor olmasa gerek,yani internetten biraz araştırma ve gerekli malzemelerle ne harikalar yaratılabiliyor görüyorsunuz,ha bi de yetenek lazım tabii azıcık da :))










 Benim favorilerim çizgi karakterliler ama bu çiçek desenlilere de bayıldım
















Ya bu deniz temalılar nasıl??



Cupcake aşıklarına gelsin bu :)





Biri dantel desenmi dedi... Waauuww şahaneeee!!


Tasarım harikası demek yanlış mı olur??


Doğumgünü hediyesi olmaması için hiç bir sebep yok,çok orijinal..




fotoğraflar pinterestten alıntıdır.

Beğendiniz mi?? Umarım fikir olmuştur hepinize.Keyifli çalışmalar :)












10 yorum:

  1. AYY ÇOK ŞİRİNLER ÇOK SEVDİİİMM :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Di mi ama? Bence en orijinal ve özel hediyelerden olurdu :)

      Sil
  3. Çok güzel gerçekten. Özellikle şu fantastik gözlü olana bayıldım. Game of thrones sezon öncesi süper bir hediye olabilirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha kesinlikle katılıyorum. Biraz ürkütücü ama inanılmaz yaratıcı ben de sevdim burçincim :)

      Sil
  4. Cok hos fikir, mutlaka denenmeli ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok güzeller :)) sen yaparsın bundan :)

      Sil
  5. Ben de çizgi karekterlere bayıldım, ama bizim kızlar ben de içeceğim diye tutturursa kırmızı şarabı yandik :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet aynen ekincim tehlikeli tabii ama bu çizimleri düz meşrubat bardaklarına da yapmak mümkün ve bence hoş olur :)

      Sil