11 Nisan 2015 Cumartesi

Nail art çalışmaları Yapmıştım

Ben Bir sanatçıyım. Tabii yaa hem de öyle böyle değil :)) Baksanıza şunlara






Şaka bi yana ne sanatçısı canım ben çırak bile olamam henüz :)) Bir zamanlar yani bundan 2 yıl evvel sarmıştım başıma bu işi. Denemeler yapmıştım. O zamanlar Eymen çok küçük olduğu için gayet zordu benim için oje sürmek falan. Yani bakmayın siz bana zoru başardım ben :))



Birkaç denemeyle son buldu tabii bu iş biraz sabır işi aslına bakarsanız. Yani tırnak sanatı yapanlara saygım sonsuz :) Benim için Hobi olmaktan öteye gidemedi tabii


Deneme bir-iki  :))



Aslına bakarsanız kısıtlı malzemelerle yapılmış denemeler oldu bunlar. Bi tane kıytırıktan nail art kalemi,Kürdan,toplu iğne vs :))






Zevkli ama zahmetli bu işe siz de kalkıştınız mı?? Şu aralar tırnaklarıma oje sürmeye bile üşenen ben ilerleyen zamanlarda devam eder miyim bilemiyorum :)

Siz nasıl buldunuz?




8 yorum:

  1. bence kesinlikle sanatçısın ;) çok beğendim ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen diyorsan kuzucan doğrudur :)) öperim :)

      Sil
  2. Favorim tavsanli ve ilk mavili olan. Ama sen küçük cocugunla bu kadar yapiyorssn gerisini hayal edemiuorum canım. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:)) aynen şu an ben bile kendime şaşıyorum :))

      Sil
  3. vay beeeee bravo sanaaa hepsini denedin haa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormaa daha neler var denediğim :)) hihihi

      Sil
  4. Ne kadar zor görünüyor allahimmm hele sol eline nasıl yapiyorsun :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy ivet canım sol el biraz sıkıntılı ama olup gidiyor o valla :))

      Sil