1 Nisan 2015 Çarşamba

Deneyimlediğim Ürünler ( Bakım,Makyaj,Gıda)

Merhabalar...
Biliyorsunuz ki geçen sene bir etkinliğe davet edilmiştim ve bunun tanıtım yazıları burada ve buradan bahsetmiştim :)

Geçen süre içerisinde neredeyse bütün ürünleri deneyimleme fırsatım oldu elbetteki. Şimdi iyisiyle kötüsüyle Kullandığım ürünleri sizlere fikir olsun amacıyla tanıtmak isterim.

Öyle ki ben de bir bayan olarak makyaja ve cilt bakımına son derece önem veriyorum. Hatta bir ürün almadan önce muhakkak internetten araştırmasını yaparım ve izlemekten çok keyif aldığım makyaj blogları da vardır. Bu yorumlar benim için gerçekten çok değerli oluyor. Tabii herkesin zevki vs aynı olmuyor ama en azından fikir edinmiş oluyoruz.

Öncelikle denediğim ilk ürün olan Dermadolin'den bahsetmek istiyorum.


Eminim pek çok yerde dermadolin ürünleri hakkında birçok yorum okumuşsunuzdur, özellikle de el kremi olan seranem hakkında. Paraben içermiyor olması artık aradığımız en önemli içerik öyle değil mi? Ancak bugün ben size Ceradolin su bazlı çok amaçlı kreminden bahsedeceğim. El,yüz,vücut için kullanımı uygun ancak ben bunu sadece yüzüm için kullanmayı tercih ediyorum. Yağlı bir cilde sahibim o nedenle makyaj altı nemlendiri kullanmak isterseniz kesinlikle öneriyorum.

Denemiş olduğum bir diğer ürün ise Hc Hair Care ürünlerinden Ovex hızlı saç kurtarma ve canlandırma terapisi.


Şunu söylemeliyim ki saçlarda mükemmel yumuşaklık sağlıyor,benim gibi upuzun saçlarınız varsa ve boyalıysa kesinlikle tercih edeceğiniz bir ürün olmalı. Ancak benim için tek olumsuz yanı,nemli saça uyguladıktan sonra çok çok iyi durulama yapmanız gerekli aksi taktirde saçlarda ağırlaşma yaratıyor bunu bilmelisiniz. 

Konu saç olunca öylece devam edelim.Soruyorum size Bebak ürünlerinden herhangi birini sevmeyeniniz var mı?? Ben çokçok seviyorum. Daha öncesinde makyaj temizleme sütünü ve havuç özlü güneş bakım sütünü kullanmıştım. Şimdi de değerli firmanın göndermiş olduğu Argan özlü saç bakım yağını deneme fırsatım oldu.


bütün ürünleri gibi bu da çoook hoş kokuyor ve yoğun bir kıvamı var. Saçlarım belimde olmasına rağmen yoğun kıvamı sayesinde Bir pompa yetiyor tüm saçlarıma şu an hala kullanmaktayım. Daha öncesiinde başka bir markanın argan ürününü kullanıyordum ama sanırım artık bundan vazgeçemeyeceğim :)

Şimdi de mutfağın yıldızı Pakmayadan söz edeceğim :) Sözetmeme gerek yok artık di mi ama.. Son zamanlarda ürün yelpazesini epey genişleten Pakmaya'nın ailecek en çok sevdiğimiz ürünü Antepfıstıklı Pudingi. Şahane bir tadı var ve parçacıklı. Deneyin derim..


Şu gördüklerinizden hiç biri şu anda yok tabii ki. Çünkü bitti :)))


Son olarak deneyip de zerresi kalmayanlardan Akarca Çiftliği'nin o enfes zeytinleri ve zeytin yağı var


Zeytinyağınızı neren alıyorsunuz? Çoğumuz marketlerden süpermarketlerden öyle değil mi? Elinizdeki Zeytinyağınızı bitirdikten sonra bunu bir deneyin derim. Asit oranı tam kıvamında Ağzınıza öyle buram buram ağır zeytiyağı tadı gelmiyor. yemesi çhafif ve ben salatalarımda kullandım gıdım gıdım :) Zeytinlerine diyeceğim yok zaten hayatımda yediğim en güzel zeytinlerden. Bu organik Çiftlik ürünlerini denemenizi isterim. Emin olun pişman olmayacaksınız.

Şimdilik deneyimlediğim ürünler bunlardı. UmarımFaydalı olmuştur. Daha sonra Kalan ürünleri de deneyip burada yorumlayacağım. 
Sevgiler...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder