15 Nisan 2015 Çarşamba

Narkutu ile Henüz Tanışmadınız mı?

Pırıl pırıl bir güne sürpriz ile başlamak gibisi yoktur değil mi? İşte tam da bugün kapıma gelen bir kutu mutluluk ile karşılaştım :)

Bu kutu kutu mutlulukları genelde makyaj,bakım firmaları ile karşınıza çıkıyordu ama artık Narkutu ile birlikte biz anneler ve bebekleri de düşünen sürpriz kutular var :) Üstelik her ay kapınıza kadar ücretsiz kargo ile gelen içinde sizi bekleyen mutluluğun ne olduğunu bilmeden heyecanla açacaksınız kutuyu :) Ne kadar heyecanlı değil mi?





Şimdi size biraz Narkutu'dan bahsedeyim o halde. Narkutu her ay farklı içerikleri barındıran Ürünleriyle Narkutu Gebe ve Narkutu Bebe Olmak üzere iki farklı seceneği bulunan bir mutluluk.

Narkutu Gebe; bebeğinizi beklerken,siz ve bebeğiniz için faydalı ve güzel ürünleri barındıran sürpriz bir kutu

Narkutu Bebe ise yeni anneler için ve 12 aya kadar olan bebekleri için sürpriz bir kutu

Şimdi size bir örnek olması açısından bana gelen bu ay ki narkutumu taktim edeyim :)


1-İçerisinde Sebamed bebe şampuanı vardı. Ben Eymen için zaten güneş kremi olarak da sebamed'i güvenle kullanıyordum. Bu çook iyi oldu bizim için :)

2-Bio-oil, o kadar duydum ki denek istediğim ürünlerdendi görünce o kadar mutlu  oldum ki anlatamam
3- Mini paketler içerisinde güvenle yiyebileceğiniz Organik kuru incirler


4- Sevimli bebeklerle bezeli 2015 yılı takvimi
5-Doğaya zarar vermeyen çok cici bir ajanda,bunu gebelik sırasında yada sonrasında günlük yapmak mümkün
6-Çok şık deniz kabuğu figürlü mumlar

En güzeli ise ne beklediğini bilmediğin bir mutluluk :)

Narkutunuzu bir kereye mahsus alabileceğiniz gibi 3 ve 6 aylık üyelikleri de mevcut. Emin olun bu şekilde olunca içindeki pek çok ürün bedavaya gelmiş olacak. 

Narkutu facebook adresini takip ederek hem kutular hakkında fikir edinebilirsiniz hem de ara ara düzenlenen yarışmalarla hediyeler kazanabilirsiniz. Unutmadan yakınınızda gebe yada bebesi olan birileri varsa Narkutu Mükemmel bir hediyelik aynı zamanda :) 

Bir göz atınderim..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder